.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح ساختمان جدید موسسه مهر شعبه تنکابن
افتتاح ساختمان جدید موسسه مهر شعبه تنکابن

ساختمان جدید شعبه تنکابن با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد .

به گزارش شمال نيوز، مديركل شعب استان در مراسم افتتاح ساختمان این شعبه ، گفت: با وجود آن که موسسه مالی واعتباری مهر، موسسه ای نوپا و جوان است اما در طی این مدت خدمات ارزشمندی را به آحاد مردم فهیم استان ارائه و توانسته است مشتریان زیادی جذب و اعتماد عمومی را جلب نماید .

حسنعلي هدايت، شاخص خدمت و احترام به مشتريان را ملاک اصلي ارزيابي عملکرد مدیریت شعب استان مازندران دانست و ابراز اميدواري کرد که اين موسسه بتواند در اين مسير گام‌هاي ارزنده‌اي بردارد.

وی اظهار داشت : نوع خدمات ارائه شده توسط موسسه ، علاوه بر جنبه اقتصادی نگاه به عام المنفعه بودن دارد که برای مردم ، سازمان ها و ادارات و… کاربرد مناسبی دارد . خواسته های مشتریان برای ما مهم است و بر اساس آن خدمات موسسه مهر برنامه ریزی و طراحی می شود .

مهدي بازاري، مدير روابط عمومي موسسه مهر مازندران نيز در مراسم افتتاح اين شعبه ضمن تاکيد بر ظرفيت‌هاي اقتصادي بالقوه منطقه گفت: موسسه مهر با شناخت اين ظرفيت‌ها و با هدف توسعه کسب و کار و با تکيه بر اين توانمندي‌ها در مازندران حضور يافته و در صدد است تا دامنه و تاثير حضور خود را در اين استان افزايش دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.